Rubrik?

Det är ta mig tusan inte normalt att äta lunch kvart i åtta på kvällen. Å andra sidan har jag aldrig påstått att jag är normal heller?
Idag har jag i alla fall lekt i stallet. Jag och Pelle körde hårdpass och red i över en timme. Märktes att han tyckte det var jobbigt, i alla fall när han bocka och halvstegra med mig! Haha. Bra på ett sätt, då vet jag att jag inte är den enda som tyckte att det var jobbigt att rida ;> Hej träningsvärk. Nåja, efter en del om och men gick han i alla fall hur fint som helst! :> Såklart när ingen såg.
Whatever, tror inte det är så många som bryr sig om när jag rider. Strax blir det att åka till Oliven och titta på filmis. Hörss.


Bushest.

/R

Kommentarer
Postat av: michelle

haha lugnt;) ja de tycker jag verkligen!:D har du kvar mitt nummer? isf äre bara att höra av dig nån gång när du har tid, gör inte så mycket nu för tiden;)

2011-03-29 @ 22:19:15
URL: http://millimell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0