Reboot my ass

Fick mina kvällsplaner dit jag ville :> En lång fika och pratstund med Sebbe och sedan en lugn hemmakväll framför Spiderman 3. Nu är filmen slut och jag ska hålla mig vaken 2-3 timmar till. Har lovat Ankan att jag ska skjutsa hem henne från 100dagars festen, det minsta jag kan göra efter att hon hjälpt mig att lösa mitt stora problem jag hade tidigare idag. Hmm, Shrek 3 får hålla mig vaken tills dess :>

Apropå Spiderman. Visste ni att Spiderman 4 ska komma, men att de ska vara en reboot? Det nya filmteamet ska alltså göra om de fantastiska Spiderman filmerna, som fantastiska Sam Raimi regisserat, helt från början?! Jag och Vivi, som har sett varenda Spiderman film på bio tillsammans (3an två ggr t.o.m.) och är allmänt galna i de filmerna, tycker givetvis att detta är fruktansvärt.


Haha...

/R

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahaha aa men vi som är ÄKTA FANS (!) vet ju att det är fruktansvärt! och vi sviker inte Sam eller hur! XD

2011-03-04 @ 00:02:26
Postat av: Viviana

Det var jaag som skrev den tidigare kommentaren xD heheh

2011-03-04 @ 00:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0