Powerpuff mig

Såhär bra som jag sov inatt har jag inte sovit på hela veckan. Tänk vad skönt det kan vara att vakna utan att ens hals försöker strypa en inifrån. Förhoppningsvis får jag glida vidare på den här friskvågen och bli "normal" igen. Och tack vare mina nya krafter ska jag försöka ta tag i mitt rum idag! Det är lite av en enda mess här inne. Åtminstone för mig, som ska ha allt (ALLT!!) i ordning här, haha. För tillfället ska hyllor och tavlor upp, bokhyllan har flyttats, väntan på garderoben fortsätter m.m. Extrem room makeover kanske?


(Bokhyllan har dock blivit bebodd igen av alla mina dussin saker, friden där återställd.)




Fint att min nuvarande garderob står ute i hallen också, haha.

/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0