Jobbaholic indeed

Från att inte jobbat något alls på fyra veckor till att jobba ett pass på 9½ timme. Heeeelt slut. Kul att jag fick jobba över 45 min också. Kul med andra saker jag fick reda på på jobbet idag. Men något som faktiskt är kul är att jag fick ut mitt schema på varannan helg som sträcker sig till september. Känns skönt :>
Det okuligaste på hela dagen däremot var ju att komma hem, titta på Växjö - Modo och se Modo förlora på straffar (VIK och Modo kanske har sina likheter?). 2 poäng från elitserien är man också :'< De 3 sista matcherna i kvalserien kommer bli riktigt spännande...

(Sen kan alla som säger att ♥Modo♥ suger gå och ta sig! THERE, I SAID IT!!!!)

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0