Intresseklubben antecknar?

Känner att jag inte har något intressant att skriva längre, eller tja - har jag någonsin haft det? Haha. Jag håller i alla fall äntligen på att bli frisk känner jag. Lite småhosta och snörvlig fortfarande, men det får man väl ta. Dock är mami och papi sjuka nu istället. Hehe, filåt... Idag har det blivit en sväng ner på stan i alla fall för att köpa present till Ella + lunchdate med Matilda, och nu väntar det stall och U-sek möte. Vanlig vardag med andra ord?

Förresten, så var Pelle dum igår. Han, som aldrig blir rädd för någonting, blev rädd för en snubbe som gick med sin cykel och skidor i ett skidfodral (alla förstod vad jag menade hoppas jag...) när vi var 5 minuter från stallet efter en tur ute i ridspåret. Slutade med att jag för det första var nära på att ramla av, och att han vägrade fortsätta gå framåt. Var bara att vända och gå tillbaka hela vägen istället...
Tur att han är rätt söt ändå, den där lilla skithästen.



/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0