Helg

Blev Maria x2 i helgen. I fredags avskedsutgång för Maria Eriksson som flyttar till USA inom kort. Jag med el febro orkade dock bara med till pitchers, min kropp kände inte för skaka rumpa den kvällen på BMB.
I lördags, födelsedagskalas för Maria Öhrn som blev 19 år. Middag, lite mellofestival och utgång på Pluto. Den gången höll sig febern borta och jag orkade med hela kvällen. Lite cred va?

Förresten, Eric Saade i ESC? Ska jag vara ärlig så var det många bidrag jag tyckte var OK att skicka dit, inklusive han. Låttexten går ju att diskutera, men grabben är grym på sitt scenframträdande. Vågar man (åter igen) hoppas på för mycket när det gället Sveriges bidrag i Eurovision?




/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0