(#/)%/)%

Vad är facebooks allvarliga problem?! Jag kan inte logga in, kommer till startsidan utan problem men sen blir den helt "webbsidan kan inte visas" cpfail. Bläh. Mitt liv är förstört (eller inte, kanske... Det hade varit illa :$)
I alla fall, så har jag varit FETT duktig idag. Haha. Nej men powerwalkade i sammanlagt över en timme (tog en liten paus när jag kom till stallet, hehe). Annars har jag fikat med Sebbe idag. Vi satt på Gränden i nästan 4 timmar, vart tog tiden vägen egentligen?! Är väl så när man inte ses så ofta längre, himla gryta-svikare... Haha.

Ska väl sova strax, imorn bitti blir sista powerwalkturen inför helgen. Ska även hinna med en fika med Emelie och självklart blir det September på Silk när natten tar över. Bara att börja tagg-gg-g-aa.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0