Tackar av för denna helg

Helgen som flygit sin kos har varit nära på klockren. I fredags tog många av mina fina vänner studenten, i fredags kväll/natt valde jag & Hanna att vi också skulle ta studenten (igen) haha. Åtminstone pick up the party where we left it förra året - utanför SF i spöregn och utan någon Vasaparken vistelse. Har jag sagt vilken glädjekick jag fick av att få fira studenten i Vasaparken i år, bara för att jag inte fick göra det förra året?! Haha. Det var ju egentligen detta år jag skulle ta studenten också, såatte.... Varför inte fira det med!? :>
I lördags var det även ett kärt återseende av Sjökrogen, som också blev en väldigt rolig kväll. Att jag också har jobbat och tjänat in lite stålar under helgens gång är ju inte helt fel heller.
Ett minus - JAG HAR INGEN FREAKING RÖST KVAR!!!!!!!!!! Det är ju helt otroligt att jag ska bli mer hes/få stämbandsinflammation/vad det nu än är för skit jag har efter denna student än vad jag fick efter min egna?! Nåja, det kostar att försöka ligga på topp ;> eller "topp", eller vad man nu ska kalla det. Haha.
Långt inlägg, min hesa och roliga (och väldigt trötta) helg i kort och gott... ont... äckligt.... whatever.

Fredagens temalåt förresten. Hanna och Cattis, de vet nog varför ;>



/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0