Schizo torsdag

"Imorse" var det typ bara regn och jobbiga gråa moln som stod på schemat, nu på kvällen sken solen hur fint som helst? Jaejae. Under regnperioden hälsade jag i alla fall på hos Sebbe, som för övrigt bjöd mig på lunch och jordgubbar med gräddglass (mumma!). Efter det har jag åkt med Pelle som släpptes på sommarlov, och sen lekt med Scenic och Darvils. Mobilkameran har även använts aktivt idag (mer än vanligt liksom) vilket resulterar i bildbomben nedanför.
Imorn är det midsommarafton! Ännu en anledning för svenskarna att supa typ. Själv ska man leka svennebanan, kirra midsommarkrans, käka sill, och dansa runt midsommarstång. Solen, du är så varmt välkommen att joina oss!


Mongo-Scenic och mongo-mig.


Hallååå??


Puszsz hästennn


"Skvätta vatten på mig själv är kewl"


"Inte så gott då kanske...."


Livsnjutar-Darvils


Tömkörningspremiär för Johanna


Barbackapremiär för mig och Darvils!


Tittut solnedgången!


Hejdå läskiga moln.... Ingen vill ha er.... Ingen tycker om er.....


Wiii, Johannes och Nella springer för fullt

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0