Pratstrejk!

My gosh, hur ska det gå?!?!?!  Jag känner mig ibland som världens socialaste tjej som aldrig kan vara tyst, älskar att prata haha.
Men nu har jag även varit hes i tre dagar, en aningens bättre idag. En liten aning.... Och imorn, dagen med ett himla stort D!, vill jag ha en någorlunda röst! Gjorde precis en deal med pappa - jag får bara sjunga med i mina absoluta favoritlåtar med Linkin Park, haha. Några säger att jag inte får sjunga med alls, för att riskera att få kronisk stämbandsinflammation - evigt tjat om det.... Googlade precis lite och hittade en text som citeras: "Begreppet ”kronisk” betyder i detta sammanhang mest att tillståndet är långvarigt, inte nödvändigtvis obotligt eller livslångt."
Så ja, imorn ska det skrikas om så bara till denna låt - min absoluta favorit med Linkin Park genom tiderna. Kommer bli GAAALEEEEEET!!!!!!



/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0