Midsommar dåe!

Min midsommar 2010 var lika med åka båt, bada badtunna och hänga ute på en myggig ö i gott sällskap. Min midsommar 2011, blev för det första inte alls som jag hade planerat, och var lika med ladugårdsfest! - eller ska man säga "fest hos mange"? Haha, hur töntigt, hur bondigt, hur svenskt, hur spontant och hur roligt som helst! Två tummar upp för två lyckade midsommaraftonar (stavning?) i rad :> Ska man fira midsommar ska det tamej tusan vara såhär, svenskt och töntigt!
För övrigt nådde jag och Johanna våra tre mål för kvällen - äta sill, göra midsommarkrans och dansa runt en "midsommarstång". Woop woop till oss ;>

Bildbomb kommer senare, först ut - mid to the summers temalåt 2011 ;>



/R

Kommentarer
Postat av: hanna

hahaha alltså vem är den där mange? kul iallafall garvar sönder

2011-06-30 @ 20:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0