Yesterday was thursd... näe lördag!

Nu har jag semester! Så blev man inringd igår ;PPPpPPp Haha. Egentligen är det ju imorn min semestro börjar, men trodde jag hade jobbat tillräckligt många timmar tidigare i veckan och inte fick jobba mer. Misscounted deluxe. Men jag tänker faktiskt inte klaga, jag gillar IKEA, och jag gillar om det står mer siffror på lönespeccen också ;>
Igår firades hur som helst Ankan som fyllde år i tisdags! Blev lite middag och mys hemma hos henne innan vi drog och slog klackarna (eller conversen rättare sagt?) i taket på Sjökrogen. Duckface hade även en överraskning nere på Cityfestivalen, hähä ;>


Sämst kvalle, hoppas folk ser ändå! :>

/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0