Varför man älskar Transformers filmerna

1. En triologi byggd på en barnserie, vad är det med mig och det?! Spiderman - förälskad i. Transformers - likaså.
2. Linkin Park gör de officiella låtarna till alla tre filmerna, kunde de valt ett bättre band? Eh, näe. What I've Done, New Divide och nu Iridescent. Och "need to know" information - Jag har hört alla live! Hehe ;>
3. SÅÅÅÅ SNYYYGGAAA BIIILAAAAR! Jag blir bilkåt. Totally.
4. Specialeffekterna, hellooooo. Can I get a hallelujah?! Haha, nej men nog märker man vilka pengar de har att röra sig med. Namnet Steven Spielberg säger väl en hel del... Två tummar upp!
5. Shia LaBeouf, smutsig, svettig, slitna kläder - behöver jag säga något mer? Tror jag lämnade en ocean av dräggel i biosalongen ;$
6. Överföringen från Megan Fox till Sams nya tjej - tro mig, bättre än förväntat. Great job Micheal Bay, great job.
7. Varje film blir bara längre och längre, ändå blir jag inte uttråkad? Det är cred - på riktigt.
8. Karaktären som utgör åtminstone en tredjedel av filmerna - Bumblebee. Orsaken till varför jag ska ha en gul Camaro med svarta fartränder innan jag fyllt 60 (och jag skojar verkligen inte när jag säger det.) Who doesn't love him?!
Kort sagt, jag älskar Transformers filmerna. Kan vara för jag har en liten pojke i mig som bara älskar alla dessa robotar, but still.
Transformers 3 var skitbra med andra ord. Kritiker - släng er i väggen.



/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0