Skumt dilemma

Hade jag skrivit inatt/imorse? innan jag skulle gå och lägga mig, så hade jag säkert skrivit massa om hur jag skämt ut mig igår kväll osv. Men vet ni vad? Just nu ORKAR.JAG.INTE.BRY.MIG! Jag visste, att jag ville först baaa SPÅÅÅÅRAAAA AAALL IIIIIN SES I DIMMMAAAANNNN ♥♥♥♥♥ och alla andra (ursäkta mig) löjliga "fest-uttryck", som det finns. Bli full like a kastrull och ja, inte gå på räls med andra ord p.g.a. diverse saker som påverkat livssituationen. Tack och lov att jag kom på bättre tankar, för den målgruppen av människor vill jag tyvärr inte tillhöra. No offense men - usch nej. Nykter like a... cykel? Men kul som sjutton? Våga vara sig själv utan alko? Totalt skita i vad andra tycker (nästan, lite självrespekt måste man ju ha också.)? That's me, that's it. Deal with it. Lite saker vet jag att jag måste jobba på, men i det stora hela så....

Ska jag vara ärlig har jag glömt bort vad jag ville med det här inlägget. Jag älskar att alla kommer säkert ba: Whooot? Speciellt de som var med igår. Haha.
Den delen jag fortfarande skäms lite för igår kväll - då vet jag bättre till nästa gång! Inte så mycket mer att göra åt det nu :>
All cred till Gud kan jag lägga till också :>





/R


Kommentarer
Postat av: daniela

Du är grym, tack för en kul kväll and I love yooou!! <3

2011-07-17 @ 15:58:03
URL: http://du veeeeeeet
Postat av: hanna the king

word.

2011-07-20 @ 20:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0