Ojojoj

Kass uppdatering? Filåt filåt... Power Meet har ju varit på besök, full av händelser - på både gott och ont kan jag säga. Upp och ner, höger och vänster, överallt och ingenstans. Förklaringen till den kassa uppdatering, jaaah. 
* Lyckats för tredje året irad flörta in mig att få åka raggarbil! - Cred?
* Ätit godisremmar alla dagar - vart ska jag få tag på dem nu?!
* Träffat många människor, men samtidigt inte så många jag hoppats på...?!
* Åkt på ett lastbilsflak - utan att flaket var där...
* Lyckats fullt ut med min alkohol-strejk, woopwoop!
* Varit vaken lååångt in på småtimmarna - både frivilligt och motvilligt...
* Setat mitt på vägen och snackat med norrlänningar.
* Åkt skåpbil.
* Dansat till ett liveband med raggare och medelåldersmänniskor.
* Blivit vittne till en olycka (tack och lov att ingen dog!)
* Hängt uppe på en flakbil (med flak denna gång).
* Festat hos Mange?
* Stört mig på äckliga raggare. 
* Åkt Camaro! (innan den gick sönder)
Med mera med mera.
Power Meetos brukar vara rätt händelserika, men förra året är fortfarande det mest svårslagna - indeed. I år var det mesta en berg-och-dalbana och ett väldigt fram och tillbaka gående. Men det slutade ju rätt hyfsat till slut!

Ett STORT tack till alla mina fina vänner som har ställt upp i helgen när det blev lite knas här och var. Guldvärda ♥









(Kände bara inte för att rotera bilden.)





En smärre bildbomb.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0