Någon vill att jag ska vara blek

Varför känner molnen för att hålla sig borta på morgonen men så fort det är dags för solen att börja ta lite så kommer de tillbaka och bildar en armé av moln?! Blääääääh. Jag. Vill. Inte. Vara. Blek. Tydligen är det det som är meningen med mitt liv. Thank you Karma and Destiny!
Moln/sol/regn/orkanväder (okej, nu tog jag i) eller inte, jag och Ellipelli ska till Framnäs och bada ändå! Känns som att det är dags för första doppet, precis ni läste rätt. Jag har inte tagit första doppet än, skäms på riktigt serri. Det ska det minsann bli ändring på nu i alla fall! (Förhoppningsvis...).

Imorn börjar Power Meet också, dags för Vässan att åter igen bli invaderat av gamla amerikanare/raggare och stinka avgas!

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0