Min helg

Sömnig utgång i fredags, vilket resulterade i en chillaxing lördag. Har varit sömngångare deluxe hela veckan + jobb på det. Mm livet är underbart. Så igår hämtade jag upp Danni och vi drog en pastasallad någonstans på Löga(???) innan vi körde filmiskvällis hos henne. Roliga tjejer så somnar vi båda två, haha.
Idag har jag (äntligen) träffat min söta Johanna! Det var banne mig på tiden att vi sågs, men så glider hon bort till Skåneland i två veckor fr.o.m imorn också... Ej okej, men ändå... okej då! Hon får ha det så kul med att lära sig skånska och jag ska ägna dessa två veckor till... jobb typ? :> Pengaj, pengaj, pengaj! 

Kvällens tråkiga - tog farväl av en väldigt fin vän idag, som imorn springer på gröna ängar i Trapalanda. Life of hästtjej var det...

/R

Kommentarer
Postat av: daniela

myslööördag! nästa gång kan vi ju kanske vara lite piggare :D haha! <3

2011-08-01 @ 20:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0