Första dagen på semestern

Och självklart är det inte en enda solstråle ute ;PPpPp Att solen däremot skiner på när jag måste jobba känns ju... sådär? Får väl nöja mig med att vara vit och blek när sommaren är slut, och blända varenda käft. Huhu.
Nåja, sol eller inte så ska jag till sjukgymman idag och ta itu med alla problem jag har. Därefter ska jag träffa Elli och vandra en vända på stan, kanske slinker en (någorlunda nyttig) fika ner också? Sist men inte minst väntar en ridtur på världens bästa häst! Så min dag förmodligen kommer se ut, om nu medlemmarna av intresseklubben brydde sig allt för mycket ;>


Mitt hjärta

/R

Kommentarer
Postat av: Olivia

Berta är så sööööt!!!

2011-07-05 @ 19:54:26
URL: http://oliviasaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0