För 365 dagar sen...

Jag med ett sinne för detaljer, och framför allt datum, vet att idag är det ett år sen jag började jobba på världens bästa sommarjobb. Självklart - sommarradion! Usch, vad jag saknar alla klockrena dagar vi hade tillsammans! Kommer aldrig glömma alla knäppa samtalsämnen, allt skratt, våra "rap-names", Oskar, alla radiosändningar (speciellt inte den då jag och Emil hade självaste Pär Mårts som gäst!) och självklart inte alla stunder då "Mat-Tina skulle lära oss att brygga kaffe". Haha. Bättre jobb-gäng går ju inte att hitta!







/Radio-R

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åeeh! Miss it!

Snygga bilder btw, undrar vem fotografen är ;)

2011-07-12 @ 18:21:45
URL: http://undergrounded.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0