En tisdag

Jag saknar kommentarer på min blogg. Det känns liksom som att livslusten försvinner allt mer dagarna går. Om det finns någon vänlig själ där ute i världen, som vill skriva en (helst snel hestig) kommentar och förgylla min annars så tråkiga vardag vore jag evigt tacksam! Priset i sig är, som sagt, min eviga tacksamhet - som jag i och för sig inte kan lova att jag kommer att komma ihåg för evigt - samt äran i sig. Kanske min mörka choklad som jag ligger bredvid mig, dvs om jag inte hunnit äta upp den... MVH/ S. Rebecca M. Nyström

Okeeeeeej, jag har absolut ingen aning om varför jag skrev det där HEH. Snart hämtar Sebbelito upp mig! Vi ska köpa donken, lyxshake samt cabba runt på stan lite. Coooolish JAO okej nu är jag trött...


Gammal bild.

/R

Kommentarer
Postat av: Anna kaaaaaaarlsson

här är en kommentar becca :D

2011-07-26 @ 21:59:20
Postat av: michelle

du kan få en av miiiiig oxå!!!:D

2011-07-27 @ 06:03:57
URL: http://millimell.blogg.se/
Postat av: Daniela

Sneeeeeel pååååniii heeest vid namn Maaaange kommenterar :) <3

2011-07-27 @ 12:08:05
URL: http://sayonarababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0