Woopppp

Har fått feta mycket gjort idag! Först stable, där det hopplades lite på Pellelito. Trodde först han hade vaknat på helt fel sida imorse, men min lilla söta sköthäst visade sig senare vara hur sammarbetsvillig som helst! Snel hest :>
Efter stallet blev det hem, dusch och fix, för att sedan åka och boka bortamatch tickets, sort of, tills på lördag. Då sticker jag, Sebbelito m.fl. till Lek(i)sand(lådan) för att titta på lite Leksand - VIK! Skojigt ska det bli ;> Det blev för övrigt inte den enda bokade hockeymatchen idag, papi och jag bokade även biljetter till Tre Kronor - Finland den 13 februari! Gonna be pretty awesome! :>

Sen har vi självklart dagens bästa (och enda) materiella köp - ett par röda, snygga Converse! Kan gissa på att de kommer bli väl använda i veckan...


/R

Kommentarer
Postat av: daniela

Näääe men jag är inge avundsjuk, inte alls :) buhu :( <3

2011-01-26 @ 08:39:00
URL: http://sayonarababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0