Sugig uppdatering

Kom på nu ba: hmm, bloggen? Heh. Inte för att jag tror folk gråtit precis för att jag inte skrivit på hela 26 timmar (ellerrr?). Haha, så tråkig jag är. Sleepade över hos greken (Niki) igår till idag, vi hade lite filmmys á la Click och WALL-E (♥♥♥). Nya favoritfilmen, eh ja. Idag har jag hopplat barbacka (ni vet, utan sadel?) på Freija också, det var mysigt det med. Speciellt när vi båda tyckte hon skulle få sträcka på benen i galopp ute i stora ridhuset. Kewl! Ända fram tills jag insåg att hon inte hade tänkt stanna på ett tag... Haha. Mysig hest ändå.

Btw, hur kommer det sig att nästan alla mina inlägg slutar upp med hästsnack? Nu ska jag titta på film!!! Hmm, Dirty Dancing kanske?


Frejabus.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0