Man har sina dagar

Blev precis på världens städhumör?! Kan behövas, med tanke på hur rummet ser ut. Haha. Meeen... Hade ju tänkt storstäda precis innan min födelsedag. Vem orkar storstäda två ggr på en månad? Okej, i-landsproblem. Lite dammsugning dör nog ingen av, förutom dammråttorna ;>

Klockan två (I think..?) ska jag träffa min saknade gullunge Amanda! Tjejen har spenderat hela hösten i Jönköping på bibelskola, och jag har inte träffat henne sen Frizon!! Borde vara olagligt att ses så sällan. En fika på Kalles och lite catch-up info, blir perfa det!

Näe, får väl städa innan cleaningmood stängs av igen. Alternativt fräscha upp mig själv. Hmm... Lakan behöver bytas också (okej, vem bryr sig?!)

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0