Lite mer sammanfattning av året?

Dels för att jag har tråkigt också, haha.

1. Gjorde du något i år (2010) som du aldrig gjort förut?
Jag lärde mig mot alla odds att dricka kaffe, haha. Plus en hel del annat!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Har aldrig några nyårslöften, de brukar gå åt skogen efter ett par dagar i alla fall.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Inte vad jag vet?!

4. Dog någon som stod dig nära?
Åter igen, inte vad jag vet.

5. Vilka län
der besökte du?
Spanien och Norge (och Sverige självklart då). Sen Finland om kryssningen räknas? Hahaha.

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Näe, det här året innehöll det mesta! En längre Piteåresa kanske, så man hinner åka förbi Happis och träffa Erica också ;>

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
11/6 helt klart (studenten)

8. Vad var din största framgång 2010?
Att jag lärde mig hur äckligt mycket roligare jag har det utan alkohol. Blev även mer och mer säker i mig själv som kristen, och sen utvecklades jag väldigt mycket inom U-sek också.

9. Största misstaget?
Kommer inte på något för tillfället. Misstag gör vi hela tiden.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Freaking överansträngdmuskel! -.- Sen 3 stora förkylningar (Tack Magaluf!).

11. Bästa köpet?
My gosh, ingen aning. Magaluf resan trots att den gjorde mig kroniskt sjuk kanske?

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Haha, studenten probably...

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Absolut! :>

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
We no speak americano, helt utan tvekan! ;> Har fortfarande inte tröttnat på den, haha.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Gått till Lifecenter kanske?

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Saknat en person som jag inte borde sakna.

18. Hur tillbringade du julen?
Med storfamiljen uppe i Funäsdalen :>

19. Blev du kär i år?
Kär och kär. Sort of skulle man väl kunna säga.

20. Favoritprogram på TV?
How I Met Your Mother :>! Sen är Simpsons och Family Guy aldrig fel heller ;>

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hata är ett väldigt starkt ord, så nej.

22. Bästa boken du läste i år?
Från hjärta till hjärta.

23. Största musikaliska upptäckten?
Att jag sjunger ännu värre än förra året, haha

24. Något du önskade dig och fick?
MIN LAPTOP!! ♥ Sen högtalare till den också :>

25. Något du önskade dig men inte fick? 
Converseskor, som jag i och för sig aldrig sa att jag önskade mig så får väl skylla mig själv ;<

26. Årets bästa film?
Tittade inte så överdrivet mycket på film i år. Men måste jag säga någon blir det väl Kommissarie Späck, haha

27. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Lullade runt i skolan och tvingade lärarna att sjunga för mig, haha. Hann även med middag hemma hos mig och krogendebut på Silk. 

28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det finns alltid något, inget år kan vara perfekt. Men ibland behövs det även motgångar för att man i slutändan ska växa som människa.

29. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
För andra året irad - Me, myself and I.

30. Vad fick dig att må bra?
Alla mina fantastiskt underbara vänner, hästisarna och Gud.

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Öööh, ingen speciell som jag kan komma på. Sa till VLT att jag helst ville gå på dejt med George Clooney, haha. Tror seriöst den snubben aldrig kan bli ful.

32. Vem saknade du?
Eftersom jag inte träffade Erica någonting så saknade jag henne.

33. De bästa nya människorna du träffade?
Min kära Emps som jag har hållit kontakten bäst med, och sen självklart alla andra från sommarradion också!!

Kommentarer
Postat av: Emps

åeh, puz <3

2011-01-03 @ 13:05:58
URL: http://undergrounded.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0