"Kvart-i-två" rubrik

Det enda jag gjort idag (eller blir det igår?) är att gå. Eller åtminstone har jag gått/promenerat(?!) mer än vanligt ;> Gick till stallet, gick hem från stallet, och nu på kvällen var jag ute och gick 1½ timme med Sebbe. Kom hem lagom till Ghost Rider på 6an. Tror att jag och Jossan är en av de få som faktiskt tycker den filmen är bra? Haha, var på den 2 ggr på bio, säger väl en del. Heh. Så bra kan den inte varit nu ikväll i alla fall eftersom jag somnade till och från efter allt powerwalkande (hehe). Kul när pappa kommer in i rummet och jag nyvaket fräser: JAG SOVER INTE! Hah... Missade även p.g.a. sovandet Big Bang Theory för andra kvällen irad (NOOOO!). Får börja dricka kaffe igen om dagarna så jag blir piggare om kvällarna, h3h. Måste kunna hålla mig vaken om jag vill se alla mina program, verkar ju lättare sagt än gjort ;>

Långt inlägg. Nå, alla har väl insett vilket "blogg-geni" jag är om natten? Näe, nu blir det sova "på riktigt"!



/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0