Jo såatte

Började må skit idag på jobbet, kom verkligen helt från ingenstans. Först mådde jag prima, sen på en handvändning uäk. Skulle på fikadejt med Marre after work då jag mådde aningens bättre, men kände att det skulle bli en lugn och skön hemma-med-mig-själv-kväll efter det. Ahhh. 
Ehhh, näe  va. Alex, Simon och Patrik kom förbi och sällskapade oss på Gränden. Efter det blev det åka bil lite överallt, "kvällsfika" på donken och tillslut spontanbowling på Strike. Blev, trots tillståndet tidigare, en trevlig kväll med trevliga människor :> Men inte tusan blev det någon hemmakväll som jag hade tänkt från början. Nåja, dem har jag nog gått om i veckan om inte annat...




/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0