Dagens hiss: sol, dagens diss: slask

Förstår inte alla människor som hurrar för att snön håller på att försvinna och det ska bli vår. Sist jag kolla var januari ingen vårmånad ;< Fast med lite hjälp av växhuseffekten är det väl sommar året runt... Mindre slask och mer snö åt folket!
Nåja, SOLEN skiner i alla fall! Så strax blir det långpromenad (om jag inte halkar och slår ihjäl mig det första jag gör förstås). Nja, det vill vi inte. Eller i alla fall inte jag. Vill gärna leva tills ikväll (och längre) då det är VIK - Leksand! Till råga på allt fyller ju min kära mamma år idag också ♥

Näe nu ska det ut och powerwalkas! Kalorier, you're going dooooown ;>

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0