Blogg.se och jag går inte ihop ibland...

Tänkte faktiskt blogga igår! Tänkte faktiskt skriva vilken landsvikare jag kände mig som, som istället för att titta på Sverige - USA matchen i JVM istället hängde med Alex och Simon hela kvällen (inte för att jag gick miste om någon match precis, Sverige was going doooown ;<). Anywho, blogg.se gick på strejk. Och jag med världens huvudvärk orkade inte fortsätta mitt krig mot internetet. Gav upp och däckade i min säng istället, aaah ♥

Idag storstädade delar av U-sek vårt (disgusting) klubbrum! Ehh, kanske behövdes ja. 3 timmar tog det - flitiga tjejer javisst! Nu är det fräschare (läs: mindre äckligt) därnere istället. Kanske kan ha våra möten där snart va? Efter storstädningen blev det en fika med en saknad Amelia! Ytterst trevligt.

Nu ska jag njuta av min första torsdag på lääääääängeee som jag inte jobbar kväll! Älska röda dagar va ♥ Tänkte bjussa på bilder för jag känner mig så söt i min mössa. Tänkte även hälsa ett stort grattis till min stallkompis Johannes(Johanna) som blir feta 20 idag!



/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0