Årsresumé var det

Och även första inlägget för i år ;>
Jag är inte någon hejare på att sammanfatta ett helt år actually. Det är så mycket som har hänt så jag skulle antagligen bara glömma en massa. Men de största höjdpunkterna är ju givet att anteckna ner: 18års dagen, studenttiderna, själva studenten, sommarradion, Frizon, Magaluf, KÖRKORT, pay&jump+hemmatävlingarna med Mozart, och fick avsluta årets sista dagar på ett toppen Unite. Ångrar lite att jag inte spenderade nyårskvällen där, de verkade ha haft kickass roligt! Men jag hade en rätt så trevlig kväll jag med :> - dock är nyår fortfarande överskattat.

Nej, jag ser bara bra saker när jag blickar tillbaka på detta år. Förutom alla roliga händelser som jag nyss rabblade upp har jag även vuxit som person enligt mig. Jag har blivit mycket säkrare både på mig själv och i min kristna tro. Jag har sort of lagt ner med alkoholen och insett att jag har mycket roligare utan. Jag har fått bättre kontakt med tidigare kompisar som man tappat den med, och framför allt har jag även skapat vänskapsband med massa nya härliga människor. Med andra ord, jag mår så himla bra just nu!! :>

Oj, långt inlägg heeeh. En liten årsresumé som sagt. Tror inte jag behöver säga något mer än att 2011 kommer få det svårt att klå det här året. Men som det känns just nu så kan det nog bara bli bättre ;>

Bye 2010, det var trevligt att lära känna dig. Nu - in med 2011!








/R

Kommentarer
Postat av: JoJo

Tummen upp för årsresumén Becky :)... Gött och höra om den positiva utveckling!! Du e grym vännen ^^,

2011-01-01 @ 17:24:50
URL: http://yourunique.blogg.se/
Postat av: sussi

det var jätte kul att du var med på unite! bästa värdarna på parkeringen ever! hehe :D <3

2011-01-02 @ 00:04:06
URL: http://susssanne.blogspot.com
Postat av: Daniela

Bra att du mår bra! :* <3

2011-01-02 @ 15:30:55
URL: http://sayonarababy.blogg.se/
Postat av: erica

enda som fattades 2010 var att vi inte hann träffas, aight?

men fan, vi måste ses nu under 2011! <3

2011-01-02 @ 16:54:12
URL: http://meneriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0