18 år och 364 dagar

Klockan är efter tolv och alltså är det mindre än 24 timmar kvar tills jag blir feta 19 år. Eller, så fett kanske det inte är. Jag känner mig inte så mycket fetare i alla fall. Nåja, det kommer la väl med tanke på att trots leka Anna Skipper i en vecka så har jag gått upp ett halvt kilo? Lol.
Till skillnad från förra året är jag kanske inte riktigt lika excited över att fylla år. Det enda jag får göra är att betala för massa saker, haha. Är väl kanske i det stadiet då det bara är kul med ens födelsedag. Presenter, hallååååååå.

Nääe, ska nog sova strax. Duktig tjej ska upp klockan nio imorn/idag för att baka födelsedagstårta(tårtor, hehe) till på lördag. Sen blir det leka med lilla söta Mountain häst, efter det kommer Mary till Västeråsost, seeeeeeen blir det att göra stan osäker! Som vi gör varje helg, elleeeerrr? (Troligtvis inte, haha.)


Bild från förra födelsedagen, rött hår och grejer.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0