Walking in a (freezing) winter wonderland

Det är illa när pappa får sova längre än mig en lördagmorgon. Men så är det när lill-hästis Mountain kallar på mig. Känns inte sådär jättefrestande att åka till stallet i 20 minusgrader... Men men, hästisarna måste bli omskötta i ur och skur (och i oacceptabel kyla).
Efter stallet tar jag och pappa en sväng förbi min arbetsplats för att fönstershoppa lite på garderober! Kanske hittar någon liten sötis som jag vill få med mig hem. Och ikväll är det ridskolans årsmöte som står för min lördagsunderhållning. Låter säkert som det tråkigaste som finns, men alla andra år har vi haft riktigt kult faktiskt ;>

Näe, nu ska jag dricka upp morgonkaffet och äta min Toblerone. Sen stallis!



/R

Kommentarer
Postat av: Erica

haha 20 minus är väll inget o klaga över, den senaste veckan har vi haft allt emellan 27 och 32 minus. det har varit förjävligt rent utsagt!

2011-02-19 @ 12:15:03
URL: http://meneriica.blogg.se/
Postat av: Anonym

Finaste hesten <3

2011-02-19 @ 21:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0