Våga strejka löningshelg

Det är den 25e. Det är löningsdag. Det är fredag.
Och denna helg tänker jag inte göra ett skit.
Har gått på total-strejk när det gäller löningshelger. Orkar inte med fullpackade krogar med full/packade människor. Är man inte ute i dimman själv kan puttandes och ramlande pojkar/flickor bli rätt drygt efter ett tag ;>
Nej, jag kör all out i helgen. Lifecenter fick göra min fredag istället, och imorn blir det melodifestivalen med Olivia och Ida (plus lite pizza och godis på det, hehe..). Ska även tillägga att det som också gjorde min dag var att VIK slog in min önskan och krossade Växjö med
3-0! Därav säkrades playoff platsen, way to go boys!!

Nu, dejt med kudden. Godnatt världen.


(Vet ni hur länge jag fick kämpa för att få "glasögonen" att inte ramla ner?! Haha.)

/R

Kommentarer
Postat av: olivia

söt tjejjjjjjjjjjjjjj

2011-02-27 @ 02:20:13
URL: http://sabaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0