Tro det eller ej

Har i flera år ratat skjutarspel rakt igenom, fram till för ett par timmar sen hemma hos Johan haha. Han, jag, Sebbe och Jocke hade en liten tvspels kväll, och de enda spelen som fanns var skjutarspel. Jag fattade ingenting, hoppade till när jag sköt för första gången, och blev sur för att jag dog hela tiden. Blev dock överlycklig i andra omgången när jag lyckades skjuta ner någon av grabbarna grus. "Yeeey jag dödade någon!!" Hahaha.
Har även hälsat på Ida en sväng idag. Imorn åker hon nämligen iväg till Arvidsjaur och vi bestämde för att ses då vi inte skulle ses på en hel vecka ;< Flygrädd är hon också till råga på allt, snuttan ♥ 

Nu ska jag sluta babbla på om mitt minst sagt ointressanta liv. Puss och kram (ses på stan).

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0