Stor dag med stora händelser

Jag har gjort mitt första spontanköp!! Köpte en, ja vad ska man säga, tunn tröja på Bikbok bara för att hon i kassan sa att den var på rea. Jag prövade liksom inte ens den! (Tro mig, det är nånting stort för supersnåla Rebecca, haha).
För övrigt hade jag fikat idag på mötet, och under mina tre år i ungdomsstyrelsen var detta första gången som jag inte bjöd på brownies! Det är revolution, minst sagt.
Så firar jag och mitt körkort ett halvår idag också, grattis grattis till oss! :> Det har jag "celebratat" med American Pie - The Naked Mile. Ska antagligen fortsätta firandet med att sova, tjött tjej. Behöver energin till imorn liksom, då jag ska göra... Öhm, absolut ingenting?!

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0