Pulka ftw

Äntligen har jag blivit av med min pulkaoskuld för den här vintern. Jag, Olivia och Linn bestämde oss för att utmana ödet och bege oss till Björnöbacken för lite galna åkturer. Åkturer som finns dokumenterat på film t.o.m! Dock har de inte kommit längre än till Olivias kamera. Kanske är för allmänhetens bästa, kanske hamnar här på bloggen i framtiden. Who knöööws? Haha. På en film kraschlandar jag rakt in i ett gupp och trodde seriöst att jag hade brutit benet. Lyckligtvis kom vi hem med alla kroppsdelar i behåll!
Nu sitter jag hemma hos Olivia och gosar sönder med hennes hund. Väntar på att tjejen ska duscha klart så ska vi titta på Dear John. Alla säger att den filmen är så fantastiskt bra, upp till bevis nu kanske?


Sötis!

/R

Kommentarer
Postat av: Daniela

Den är suuuupersöt :D <3

2011-02-18 @ 07:29:37
URL: http://sayonarababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0