Note to myself...

LE ALDRIG NÅGONSIN MER I HELA DITT LIV MED TÄNDERNA!! Åtminstone inte på ridskolans årsmöte när det fotograferas åt höger och vänster. Fast tja, när jag väl skulle gå upp och ta emot Årets Idealist priset så kunde jag väl inte hålla mig. Glad tjej liksom! Lika glad tjej var jag ju dock inte när jag ser att bilden med mitt fina (läs hemska) triangel-smile finns ute på ridskolans startsida........ Årets idealist, OCH årets "mest i behov av smile operation". Jaejae.
Idag har varit en upptagen dag! Först jobb (pengar rullar in som de ska liksom), sedan lifecenter och till sist en fika med Alexandra, som jag inte har träffat på jättelänge! Tre timmars babbel senare och jag är numera hemma. Har precis tryckt i mig en halv kebabrulle också. Älskar hur nyttig jag är.... NAT!

/R

Kommentarer
Postat av: daniela

Skojjjaru eller? :O Du har ju jättefint leende gumman :) och jag älskar ditt jobb haha :D <3

2011-02-21 @ 20:29:07
URL: http://sayonarababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0