Morr

Tror jag precis har sett den sämsta filmen som någonsin gjorts. Så sjukt dåååååliiiig!!
Extra sur blir jag också, för när jag var liten tyckte jag den var asbra? "Jaejae".
Och bara för att den var så dålig så skriver jag helt cp nu (lika gärna bra att skylla på något liksom).
Hon kan inte ens rida? Haha.



Nej nu tänker jag och Oliven se Paranormal Activity 2. Kanske gör så jag inte blir sur längre (förmodligen mer rädd?).
Är det förresten bara jag som blir skitpissed när man ser en riktigt dålig film? Haha.

/R


Kommentarer
Postat av: daniela

Hahahah tyckte också den var jättebra när jag var liten :D <3

2011-02-25 @ 19:04:23
URL: http://sayonarababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0