Middle of nowhere x2

Kom hem från Kungansöran för ett tag sen, efter att ha firat Söt-Sussi på hennes 20-års dag! Blev minst sagt en trevlig kväll,  trots att jag och hänibanäni kom typ... sist av alla?! Well, fint folk kommer sent ;> Blev skitsnack, mellofestivalen (svensk tradition människor! spelar ingen roll hur mycket det suger, det måste ses!!) och film. Applåder till mig själv som körde hem i mörkret också. Ännu mer applåder att jag, på en dag, hunnit vara i två olika "mitt-i-ingenstans" ställen, haha. Hur ofta händer det liksom? Hur ofta måste man lokalisera helt själv (sort of) för att hitta hem därifrån?! Väntar på min guldmedalj här hemma, bara så ni vet! Hehe.

Näe, ska leka med hästisarna tidigt imorn "bitti" så borde sova. Efter det blir det "super-söndag" i lifecenter, awesome! ;>

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0