Måndag, behöver man säga något mer?

Näe då, mina måndagar är faktiskt inte så hemska nu för tiden. Förmodligen för att jag gör nada om dagarna, finns kanske inte så mycket som kan gå fel då? ;> Idag har jag i alla fall lekt med hästis. Var i stallet halv ett, kom hem vid halv sju. Seg tjej? Eh, ah. Men jag och min pälskling hade en mysig dag för oss själva, svårt att slita sig från stallet då :>
Sebbe tittade även förbi en stund ikväll, trevligt trevlig. Fast tänkte smått hata honom lite grann den här veckan. På lördag tar han nämligen sitt pick och pack och flyttar från Gryta, wuääää. Vem kan lämna Grytahood liksom, vem?! Jo, han. Hmpf.

Nej, ska försöka att inte deppa ihop totalt. Istället ska jag fortsätta se Cast Away på 9an. Hörrrs.


Ren spegel vi har i ridhuset va?

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0