Insomnia

Kommer aldrig kunna sova känns det som, men får väl skylla mig själv som "powernapar" från 9 - 12?! Tänkte se Wallander filmen, bra att jag bara hann byta kanal innan jag slocknade. Trött tjej deluxe. Haha. So, here I am, pigg som en... Ah, någonting. Tuggar i mig toblerone också, gillar't när mammsen och pappsen varit på kryssning och köper med sig gott hem - jodååå! Såattee, nyttig jag är. Och dryg. Sista meningen kanske inte var lika sarkastisk som den första. Btw, jag tror jag är en väldigt sarkastisk människa överhuvudtaget, eller är det bara jag som fått det intrycket av mig själv? Kan man ens få intryck av sig själv? Hmm, elaka timmarna på dygnet börjar - och de dryga. Heh. Kanske ska sluta skriva nu... Eller sova? Näe, tugga toblerone var roligare. Åtminstone godare :>




/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0