Bambiii

127 timmar var faktiskt riktigt bra (THERE, I SAID IT!!!) hahaha. Näedå, men det är nog en film som räcker att ses en gång. Mer för att "åhkej, nu har jag sett den - check". Haha, näe men serri. Den var faktiskt riktigt bra. I alla fall om man har i åtanke att allt har hänt på riktigt. Fint att riktiga Aron Ralston fick vara med i filmen i slutet också :'> Tusse.
För övrigt - JAG VAR FREAKING EN CENTIMETER FRÅN ATT KROCKA MED ETT RÅDJUR IDAG?!?! Idiotdjuret hoppade verkligen ut PRECIS framför bilen, trots att jag tutade på hans kompis som skuttade över vägen innan. Johanna höll för öronen, jag tokbromsade och skrek "OH MY GOOOOOSH!!!" i slow motion tydligen. Haha! Men jag, Johannes, ftw-bilen och Bambi lever. Thank God för ABS-bromsar :>


Fyy Bambi, fyyy!

/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0