Tomten jag vill ha en riktig jul

(Bara för att jag hade den låten på hjärnan)
My goooosh, så mycket som hänt sen jag sist skrev! - Nat.
VIK vann i fredags med 4-0, det är ju rätt sådär mycket bra! Kändes åtminstone som att det var dags efter tre raka förluster...
Och igår firades min fina vän Isabelle! Blev lite tårta och mys hemma hos henne innan vi slog klackarna (läs: conversen för min del) på BMB :> Gillar att min och Elins plan om att dra senast klockan ett faila totalt... Meeen, vad ska man göra?
Man mår ju som man förtjänar säger man också... Jag var nykter och fyllechaffis igår, så idag mår jag prima ballerina! Känns helt OK, med tanke på att jag strax ska till Hallsta och skutta två Clear Round klasser med bästaste Elviz :>

That's... all. Typ. Hörs & störs.


Vi klädde julgranen i torsdags, då fick min babytree åka upp också. Cutie!


/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0