Så kallad "rubrik"

Jag fattar inte. Igår tyckte jag att jag hade skitkul ute på krogen. Idag när jag vaknade så tänkte jag bara... Mja. Jag fattar inte vad som är mitt problem, tror inte jag kan ha roligt längre haha.
Nåja, det blev en "mja":ig utgång på Pluto igår i alla fall, med bl.a. "intressanta" människor som jag väljer att uttrycka det. Haha, jag kan inte annat än skratta. Min partypingla Linn var även med på ett hörn ;>

Idag vet jag inte riktigt vad som händer faktiskt. Har förberett mitt lilla grabbcrew för en roadtrip med destination unknown. Vad som helst kan väl hända, speciellt nu. Jag tror jag är rätt farlig när jag är inne i en 20 års kris och behöver göra något... Ja, jag vet inte vad :>


Kände väl mest bara för att lägga ut en bild.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0