Gott nytt år! (i förskott)

En annan drar ju till Jönköping idag för att fira nyår där på Unite! Unite var, och är iofs i år också, i Vässan förra året då jag volontärade på det - om någon kommer ihåg (probably not, haha). Var ej där på själva nyårskvällen, och som jag ångrat det när jag fick höra hur awesomeness de hade haft det! Så nu i år kom jag verkligen underfund med vilken överskattad högtid nyår är - så om jag nu ska fira det ska det tamejtusan vara kul! Partyhatt och ett gemensamt "TIOOO, NIOOO..." osv. Ja, jag gillar att slå på stort på överskattade högtider. Hmm, fråga inte?
Sen ska det bli skönt att fly Vässan också!

Såattee.... Gott nytt år!



/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0