Det var inte igår!

Har typ glömt bort att jag har en dator, har knappt varit närvarande de senaste dagarna känns det som. Så fort jag kommit hem har det varit sängen<3 typ. Liiiiiv! Och när jag ÄNTLIIIGEEEN trodde jag skulle bli frisk! Vad händer då? Jo, jag blir sjuk - IGEN! -.- Har väl hostat upp en lunga eller två vid det här laget, tackolov är ju detta inte den värsta hostan jag varit med om åtminstone. Peppar peppar ta i trä?
Men jodåsåatte, förutom förkylning hit och dit hann jag med två inflyttningsfester i helgen, den ni! Annars så har Cleo gått och gjort illa sig igen, dumhäst. När hon väl skulle sättas igång igen! Jaejae, bara le och se glad ut?

Idag är det ju Lucia för tusan! Så ikväll ska jag, Alex och Simon ha en lite försenad lussevaka a.k.a Family Guy maraton! Sweet.
Värt inlägg det blev... Hörs väl om 5 dagar igen!


För att jag har tråkigt...

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0