Jag är bara tvungen...

Jag har så sjukt mycket inre aggressioner så det inte är sant just nu som jag tänker ta ut här och nu i detta inlägg - på alkoholiserade fjortisar.
Dagens - nej, veckans - nej ÅRETS FETASTE diss går till just er - alkoholiserade fjortis*elakt ord*. Är det något som nu har tillverkat droppen som fick min bägare av aggressioner att rinna över så är det precis det jag såg. Någon som sitter och skriver om hur mycket man dricker, om hur full man blir, måste nämna varenda ynka kille man träffade en utekväll och - helt seriöst - tror att man är så himla cool över det?????! Ursäkta mig? Jag spyr, kräks, spottar, får kväljningar (då var detta illa ska ni veta människor). Jag - no offence - tål inte såna människor. Vad är det som är så himla coolt med att skriva ner exakt ALLT man har druckit under en kväll, om hur full man blev, hur man baa fortsatte och fortsatte dricka och hoppsan, man fick visst en baksmälla dagen efter!! Kors i taket liksom! My goshhhhhhh, jag mår illa. Ska beställa tid hos doktorn för allergi tabletter mot dessa människor, snart kryllar väl de överallt.
Och nu menar jag inte att det är fel med ett facebook inlägg som "Ett glas vitt ikväll!". Lika gärna bra att tillägga innan massa onödiga missförstånd uppstås.
Livet är för bra för att slösas bort på massa baksmällor, enough said.

Som sagt, ett ämne som fick bli utbrottet över ALLA mina aggressioner, som vi låter bli osagda (än så länge) här på bloggischen. Tack för mig, leverpastej.

/R

Kommentarer
Postat av: michelle

hahah fan va saaant!;)

2011-08-09 @ 15:41:07
URL: http://millimell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0