Valborg på Uppsala

Idag åker jag och Olivia för att göra kaoz med Uppsala. Heh. Vi gillar't att vi står ut från mängden och tillbringar dagen i Vässan och kvällen i Uppan, istället för tvärtom som de flesta andra gör. Men... Valborgskvällar har man haft så många av i "Festerås" (host). Nej detta med Uppsala på valborg börjar bli tradition, tredje året irad lixxxx. Då lär jag ju ha haft rätt kult där, eller hur? Synd att mina lakejer från förra året (Hanna och Maria) ej hakar, men med Olivia som sällis får vi nog kuligt ändå!
Nu måste jag kila, ska träffa Danni på stan en stund :> Hörrsss.





Tidigare år.

/R

Kommentarer
Postat av: sussi

saknar dig rebbie!

hoppas du får en awesome bra valborgskväll! kram

2011-04-30 @ 18:00:48
URL: http://susssanne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0