Tjejsnack och killkris

Det är för varmt för att vara sant, ska det verkligen vara sån här värme i april? Klagar väl inte, jag och hästen körde en skön barbacka tur i det fina vädret. Finbesök hade vi av Michelle idag också, en unge man borde ses med lite oftare!
After stable kördes det boxningspass på Friskis med Marre. Har inte jag träningsvärk imorn är det tame tusan något fel på mig. Jobbigt eh ja, men kult var det också! Efter vår tuffa träning hade vi bestämt en snacks kväll med nyttiga tillbehör. Mango, melon och nötter (dock inte i en blandning, hade det nog varit mindre delicious va) samt jordgubbstuggummin, haha. Olivia gjorde även oss sällskap denna snacksiga söndag kväll som snart lider mot sitt slut. Imorn fortsätter träningen med en powerwalk runda innan frulle-timen, eller tja. Jag ska väl åtminstone försöka!

/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0