Tisdag

Ej blogg igår för jag fick hoppa in och jobba hela dagen. Inte klagar jag, mer jobb åt mig tack och bock! Idag började jag också tidigt med en tripp till Lia (min frisöör) för lite hair make-over. Klippt bort dumma toppar, färgat utväxt, plus slingat lite smått&gott och mitt hår ser... I stort sett likadant ut. Men finare och (mkt) fräschare i alla fall! ;> Kör inte lika stora färg-förvandlingar på mitt hår längre, för trasigt.
Nu ska jag åka och lämna in min punkterade cykel på lagning (det här med punkteringar och jag alltså, tror de stalkar mig serri). Sen ska jag pussa på min lilla skadade hest också ♥

Hörs och störs!


Osminkad&ful, lite av det nyfriserade håret syns iaf...

/R

Kommentarer
Postat av: Daniela

MEN HALLÅÅ!!! Var ju på Ikea i måndags men såg dig inte :( <3

2011-04-27 @ 11:54:49
URL: http://sayonarababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0