Tisdag, vart tog du vägen?

Har gjort för mycket grejer idag. Eller ja. Åtminstone en hel del! En tripp in till staden vid halv elva, jobb halv tolv till fyra, ut och rida häst mitt i ingenstans och ut till rockis och ta hand om de andra två hästisarna. Tid, någon? Haha. Om jag ska vara ärlig trivs jag nästan bäst med att flänga runt hela dagarna, kan jag inte klaga på att jag har tråkigt i alla fall! Sen blir jag så fruktansvärt lat av att sitta hemma och pilla navelludd, usssss.

Nu förtjänar jag ett varmt skönt bad tycker jag! Imorn blir det jobb igen, ut och skutta häst på Hallsta, sen kanske ett litet äventyr borta på den minsta planeten i solsystemet (Pluto). Tråkigjageee javisst.

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0